Адрас райвыканкама: Рэспубліка Беларусь, Мінская вобласць, 223411 г. Узда, вул. Савецкая, 22.

Тэлефон прыёмнай: (8-01718) 65-5-07

Факс прыёмнай райвыканкама: (8-01718) 65-3-57

Для дзелавой перапіскі e-mail:
info@uzda.gov.by

Для зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
e-mail:
uzdarai@gmail.com

Аўтавакзал у г. Узда
Аўтавакзал у г. Узда
Галоўная / Адно акно

Адно акно

У мэтах выканання Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 "Аб службе« адно акно », з 27 лістапада 2018 гадоў ў Уздзенскім раённым выканаўчым камітэце функцыянуе служба« адно акно».

Асноўнай мэтай службы «адно акно» Уздзенскага райвыканкама з'яўляецца забеспячэнне ў адным месцы прыёму заяў зацікаўленых асоб аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і выдачы адміністрацыйных рашэнняў па іх у адпаведнасці з пералікам, зацверджаным ва ўстаноўленым парадку.

Паштовы адрас: 223411 г. Узда, вул. Савецкая, д.22.

Кантактныя тэлефоны: (801718) 51020, (801718) 51021, (801718) 51022.

Рэжым працы:

  1. у працоўныя дні (акрамя серады) з 8.00 да 17.00
  2. у сераду з 8.00 да 20.00
  3. у суботу з 9.00 да 13.00 (другая і чацвёртая субота месяца) без перапынку на абед
  4. выхадны - нядзеля, дзяржаўныя святы

Спецыялісты службы «адно акно»:

  1. Чарнавус Аліна Аляксандраўна
  2. Грэская Таццяна Васільеўна


Кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно» ажыццяўляе загадчык сектара па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Уздзенскага раённага выканаўчага камітэта Ярашэвіч Ірына Валянцінаўна, раб. тэл. (801718) 51434.

Інспектар - Галіцкая Вікторыя Сяргееўна, раб. тэл. (801718) 65682.

Вышэйстаячая арганізацыя - Мінскі абласны выканаўчы камітэт, ўпраўленне па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб (вул. Энгельса, 4, г. Мінск, 220030, тэл. 8 (017) 5004256, начальнік упраўлення - Таранда Аксана Мікалаеўна.
Даведачна-інфармацыйная служба «Даведачная« Адно акно »- нумар тэлефона 142 - званкі бясплатныя

Па гэтым нумары тэлефона, а таксама па службовых нумарах кантактных тэлефонаў работнікаў сектара можна атрымаць наступную інфармацыю:

- аб працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі;
- аб пераліку дакументаў і (або) звестак, якія падаюцца грамадзянамі для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- аб тэрмінах ажыццяўлення працэдур;
- пра тэрміны дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- аб аплаце, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- пра час прыёму, месцазнаходжанне, нумарах тэлефонаў работніка дзяржаўнага органа, структурнага падраздзялення, які ажыццяўляе прыём грамадзян па пытанні ажыццяўлення працэдуры;
- аб правах і абавязках грамадзян пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- пра парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў.


Нарматыўна-прававая база

Прыём грамадзян па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

Адмiнiстрацыйныя працэдуры

Парадак абскарджвання адміністрацыйных рашэнняў

Правы і абавязкі грамадзян пры звароце за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур

Электронная прэзентацыя адміністрацыйных працэдур

Заказ даведак з выкарыстаннем інтэрнэт-тэхналогій

Выдача грамадзянам унікальнага ідэнтыфікатара

Інтэрнэт-рэсурсы